Jeśli jesteś osobą aktywną fizycznie, chcesz jeść smacznie, zdrowo, ale przede wszystkim kontrolować ilość kalorii i bilans makroskładników odpowiedni dla sportowców – mamy dietę idealną dla Ciebie!

Dieta Sport jest dietą bogatą w pełnowartościowe białko – jego źródłem w naszych posiłkach są chude mięsa, ryby, jaja oraz nabiał. Aby pokryć zwiększone zapotrzebowanie na ten ważny makroskładnik korzystamy z najwyższej jakości odżywek białkowych – znajdziesz je w pysznych koktajlach, batonach i owsiankach. W jadłospisach nie zabraknie też zdrowych, pełnoziarnistych węglowodanów i wysokojakościowych tłuszczów ze źródeł takich jak oleje, orzechy czy nasiona.

Gotowe, zbilansowane pudełka zaoszczędzą Twój czas , który spędzasz na planowaniu, zakupie i przygotowywaniu posiłków.

Realizuj swoje cele treningowe – nam pozostaw realizację celów dietetycznych!

Bez względu na to czy rzeźbisz sylwetkę, czy ćwiczysz wyczynowo – trening to tylko połowa Twojego sukcesu. Najważniejsze jest to, co każdego dnia ląduje na Twoim talerzu. Wybierz catering, który odpowie na Twoje wzmożone potrzeby.

Średni dzienny bilans makroskładników w diecie SPORT to 28% białka, 32% tłuszczów i 40% węglowodanów.

2000 – ten wariant diety jest skierowany do osób (szczególnie kobiet) o lekkiej aktywności fizycznej. Jeśli amatorsko uprawiasz sport minimum 3 razy w tygodniu – rozważ dietę dla sportowców, o podwyższonej zawartości białka w stosunku do reszty makroskładników. W wyjątkowych sytuacjach dieta ta może pełnić rolę diety odżywczej, dla osób o zwiększonym zapotrzebowaniu na energię i białko.

Dieta SPORT 2000 składa się z pięciu posiłków: śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

2500 – ten wariant diety kierujemy do osób o średniej aktywności fizycznej lub tych, którym zależy na podwyższonej zawartości pełnowartościowego białka w diecie – jego procentowy udział jest o około 10% wyższy w stosunku do diety klasycznej. Z naszą pomocą wygenerujesz maksymalny potencjał swojego organizmu – dla szybszych wyników i lepszych osiągów.

Dieta SPORT 2500 składa się z pięciu posiłków: śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

3000 – dieta ta jest kierowana do osób o średniej lub wysokiej aktywności fizycznej. Porządne porcje i duża różnorodność posiłków sprawi, że na długi czas zapomnisz o samodzielnym „trzymaniu michy”. Obfitość składników w diecie to też moc witamin i minerałów, których Twój organizm potrzebuje w okresie wzmożonej aktywności fizycznej.

 

Dieta SPORT 3000 składa się z pięciu posiłków: śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

3500 – ten wariant diety kierujemy do osób o wysokiej aktywności fizycznej – szczególnie tych trenujących siłowo lub kondycyjnie, o dużym zapotrzebowaniu energetycznym. Przy tak wysokim udziale kalorii, ciężko jest w domowych warunkach o zbilansowane i różnorodne posiłki – jeśli masz dość zestawu „kurczak z ryżem” postaw na catering dietetyczny. Z nami zrobisz formę życia.

Dieta SPORT 3500 składa się z pięciu posiłków: śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Jesteś zdecydowany?

A my już przygotowujemy się do dostawy 🙂

Poniżej przedstawiamy przykładowe menu dla diety sport

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
I śniadanie
Owsianka z ananasem, żurawiną i kruszonką z orzechów włoskich 7, 8
Kanapki z pastą curry z kurczaka i lekką sałatką 10, 3, 7, 1
Orzechowa granola z jogurtem kawowym z brzoskwinią 7, 5, 11
Naleśniki z kremem czekoladowym z batatów z wiśniami 3, 7, 1
Jajecznica, pieczywo chrupkie i sałatka warzywna 10, 3, 7
II Śniadanie
Koktajl bomba witamin 9
Sałatka z bobem i truskawkami 10, 8
Śliwki z kardamonem pod owsianą kruszonką 5
Carnitas z sosem jalapeno
Ciasteczka brownie z karmelem 3, 5
Obiad
Spaghetti pesto rosso z grillowanymi warzywami 7
Indyk w sosie barbecue z pieczonymi frytkami i surówką colesław 10, 3, 7, 6
Polędwiczka wieprzowa po chińsku z mango i makaronem udon 3, 7, 1
Kurczak z sosem prowansalskim, puree marchewkowe z surówką z pora 10, 3, 6
Łosoś w pomarańczach i żurawiną, kuskusem i warzywami na parze 4
Podwieczorek
Krem pomidorowy z bazylią i grzankami 9, 1
Budyń śmietankowy z musem malinowym 7
Krem z białych warzyw 7, 9
Sałatka bałkańska z borówkami i żurawinowym sosem 7, 8
Sałatka z fetą, arbuzem i szpinakiem 7
Kolacja
Tarta marchewkowa 10, 3, 7, 8
Cukiniowe placki z twarożkiem i pastą z suszonych pomidorów 3, 7
Wegańskie leczo z bruschettą 1
Pizza na spodzie z kalafiorowa 10, 3, 7
Kanapki z pastą z zielonego groszku i słonecznika z piklowaną papryką 10, 1

SPRAWDŹ INNE WARIANTY