Rozpoczęcie diety dla wielu z nas wiąże się z życiową rewolucją. Jednak rewolucje są potrzebne po to, aby zmieniać się na lepsze i dążyć do upragnionych celów. Dziś jesteśmy w stanie zrobić to w bardzo prosty sposób, wystarczy przejść na skuteczną dietę, której podstawą są fachowcy z wieloletnim doświadczeniem w tej dziedzinie. Naszym zadaniem jest rozpoczęcie wyzwania a także realizowanie go w sposób sumienny, dzięki czemu poprawimy swoje zdrowie, samopoczucie a także i wygląd.

Zdrowa dieta to klucz do sukcesu osób, które są uśmiechnięte i pozytywne. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak jedzenie może wpływać nie tylko na naszą fizykę, ale także i na układ psychiczny. Oczywiście możemy to zmienić, korzystając z prostej usługi, która daje nam tak wiele. Pod nasze drzwi codziennie trafia dawka zdrowej energii, która przełoży się na nasze dobre samopoczucie i na wygląd, którego często tak mocno pragniemy. Jeśli możemy uzyskać skuteczną pomoc, dlaczego z niej nie skorzystać?

Poniżej przedstawiamy Państwu warianty diet, które są dopasowane do ludzi o różnych potrzebach:

Dieta odchudzająca jest dedykowana wszystkim osobom, które nie są aktywne fizyczne, ale pragną zgubić zbędne kilogramy oraz pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej. Posiłki w naszym cateringu dietetycznym są dobrze zbilansowane i pełnowartościowe – nawet przy niskich kalorycznościach, zatem nie musisz obawiać się niedoborów składników odżywczych. Jest to jednak dieta bardzo ubogoenergetyczna dlatego jest ona rekomendowana jedynie dla osób zdrowych. Może być stosowana jako dieta tymczasowa.

Całodzienne żywienie oparte jest na czterech pełnowartościowych posiłkach:
śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja.

W diecie tej 15-20% energii pochodzi z białka, 25-30% z tłuszczów i około 50-60% stanowią węglowodany.

Dieta 1500 kcal skierowana jest głównie do osób, które mają problemy z wagą lub ze względu na siedzący tryb pracy, nie mogą sobie pozwolić na godziny treningów. Jeśli nasze ciało ma zmieniać się w sposób pozytywny, dieta 1500 kcal jest dla nas odpowiednim rozwiązaniem. Dzięki niej nasze ciało będzie mogło redukować swoją masę. Towarzysząca nam zbilansowana dieta to jeden z głównych czynników, który pomoże naszemu organizmowi pożytkować tłuszcz, który zgromadził się przez ostatnie lata. 

Dieta 1500 kcal jest odpowiedzią na potrzeby osób, które z różnych powodów nie mogą pozwolić sobie na aktywności fizyczne. Jeśli należą Państwo do takiej grupy, jest to najlepsza propozycja. Dodatkowo dieta 1500 kcal jest bezpieczna ponieważ zapewnia minimalne dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Całą resztę organizm zdobywa z zasobów, które zgromadziliśmy na przestrzeni ostatnich lat, czyli z naszej tkanki tłuszczowej. Dzięki temu nasze ciało powraca do odpowiednich rozmiarów bez potrzeby korzystania z treningu, choć ten może jeszcze wzmocnić efekt końcowy.

W tym wariancie diety 20% energii pochodzi z białka, 30% z tłuszczów i około 50% stanowią węglowodany.

Dieta 1500 kcal składa się z pięciu posiłków, czyli śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Wybór diety 1800 kcal jest rekomendowany osobom, które pomimo zabieganego trybu życia, chcą zmienić swoje nawyki żywieniowe na lepsze. Nie mając czasu na samodzielne przygotowanie posiłku, często korzystamy z usług sieci niezdrowych fast food’ów. Taki sposób żywienia często przekłada się na nasze gorsze samopoczucie – brak chęci do działania czy też lekką depresją w trudnych życiowych momentach.

Zmiana nawyków żywieniowych na zdrowe, wpływa kompleksowo na nasz organizm zapewniając zdrowie fizyczne i pozytywne nastawienie psychiczne.  Dieta 1800 kcal pozwoli nam nie tylko utrzymać bądź lekko zredukować naszą wagę, ale także pozbyć się wszelkich zbędnych toksyn z organizmu. Dzięki zmianie nawyków żywieniowych, poczujemy różnicę w jakości naszego życia i codziennego zdrowia. Dzięki zmianie nawyków żywieniowych, poczujemy różnicę w jakości naszego życia i codziennego zdrowia.

W diecie tej 20% energii pochodzi z białka, 30% z tłuszczów i około 50% stanowią węglowodany.

Dieta 1800 kcal składa się z pięciu posiłków, czyli śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Dieta 2100 kalorii może być pomocna w realizacji różnych potrzeb żywieniowych. W zależności od zapotrzebowania, może być stosowana w redukcji, utrzymaniu, a nawet zwiększeniu masy ciała.

Ten wariant to dobre rozwiązanie dla kobiet aktywnych fizycznie lub tych, które chcą w zdrowy sposób zwiększyć swoją masę ciała. W niektórych przypadkach może być stosowana również przez mężczyzn, prowadzących siedzący tryb życia, w celu utrzymania lub redukcji masy ciała.

Opcja 2100 kalorii jest też świetną propozycją dla osób, które osiągnęły już swoje cele dietetyczne dietą niskoenergetyczną i mogą, a nawet powinny, zwiększyć liczbę spożywanych kalorii, aby na stałe utrzymać osiągnięte cele, bez efektu jojo.

Dieta składa się z pięciu posiłków: śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Dieta dopasowana do osób, które pomimo codziennych obowiązków są aktywne fizycznie. Jeśli po zakończeniu codziennych obowiązków biegamy, jeździmy na rowerze czy trenujemy na siłowni, dieta 2500 kcal jest dopasowana do naszych potrzeb. Dzięki niej będziemy mogli jeszcze bardziej pobudzić nasz organizm do działań, ponieważ starannie zbilansowana dieta pozwoli nam dostarczać wszystkie niezbędne witaminy, dzięki którym nasz organizm zacznie pracować wydajniej.

W diecie tej 20% energii pochodzi z białka, 30% z tłuszczów i około 50% stanowią węglowodany.

Dieta 2500 kcal składa się z pięciu posiłków, czyli śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Jesteś zdecydowany?

A my już przygotowujemy się do dostawy 🙂

Poniżej przedstawiamy przykładowe menu dla diety standardowej

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
I śniadanie
Owsianka z ananasem, żurawiną i kruszonką z orzechów włoskich 7, 8
Kanapki z pastą curry z kurczaka i lekką sałatką 10, 3, 7, 1
Orzechowa granola z jogurtem kawowym z brzoskwinią 7, 5, 11
Naleśniki z kremem czekoladowym z batatów z wiśniami 3, 7, 1
Jajecznica, pieczywo chrupkie i sałatka warzywna 10, 3, 7
II Śniadanie
Koktajl bomba witamin 9
Sałatka z bobem i truskawkami 10, 8
Śliwki z kardamonem pod owsianą kruszonką 5
Carnitas z sosem jalapeno
Ciasteczka brownie z karmelem 3, 5
Obiad
Spaghetti pesto rosso z grillowanymi warzywami 7
Indyk w sosie barbecue z pieczonymi frytkami i surówką colesław 10, 3, 7, 6
Polędwiczka wieprzowa po chińsku z mango i makaronem udon 3, 7, 1
Kurczak z sosem prowansalskim, puree marchewkowe z surówką z pora 10, 3, 6
Łosoś w pomarańczach i żurawiną, kuskusem i warzywami na parze 4
Podwieczorek
Krem pomidorowy z bazylią i grzankami 9, 1
Budyń śmietankowy z musem malinowym 7
Krem z białych warzyw 7, 9
Sałatka bałkańska z borówkami i żurawinowym sosem 7, 8
Sałatka z fetą, arbuzem i szpinakiem 7
Kolacja
Tarta marchewkowa 10, 3, 7, 8
Cukiniowe placki z twarożkiem i pastą z suszonych pomidorów 3, 7
Wegańskie leczo z bruschettą 1
Pizza na spodzie z kalafiorowa 10, 3, 7
Kanapki z pastą z zielonego groszku i słonecznika z piklowaną papryką 10, 1

SPRAWDŹ INNE WARIANTY