Przejście na wegetarianizm to długi proces, wymagający świadomej decyzji. Wegetarianizm to styl życia. Decyzja należy do nas. Jeśli myślicie Państwo o zmianach żywieniowych, nasza dieta jest odpowiedzią na Państwa potrzeby. Zachęcamy do spróbowania okresu próbnego, aby przekonać się, jak dieta wegetariańska wpływa na Państwa samopoczucie. Gwarantujemy, że nasza dieta wegetariańska wyróżnia się na tle innych świetnymi smakami i pomysłami na każdy posiłek!

Wegetarianizm to wykluczenie z diety mięsa. Świadomość ludzka w tym aspekcie jest coraz większa. Dieta ta może składać się tylko warzyw, produktów pochodzenia zwierzęcego niebędących mięsem oraz ryb. Dieta wegetariańska może być również detoxem dla naszego organizmu. 

Dziś jednak możemy to odrzucić i zmienić swój tryb życia na taki, który nie szkodzi ani zwierzętom ani nam samym. Niejednokrotnie słyszeliśmy o tym, że aby zmienić świat, musimy zacząć od siebie. Dziś mamy okazję spełnić swoją rolę w zmianie świata i nas samych na lepsze!

Dieta odchudzająca jest dedykowana wszystkim osobom, które nie są aktywne fizyczne, ale pragną zgubić zbędne kilogramy oraz pozbyć się niechcianej tkanki tłuszczowej. Posiłki w naszym cateringu dietetycznym są dobrze zbilansowane i pełnowartościowe – nawet przy niskich kalorycznościach, zatem nie musisz obawiać się niedoborów składników odżywczych. Jest to jednak dieta bardzo ubogoenergetyczna dlatego jest ona rekomendowana jedynie dla osób zdrowych. Może być stosowana jako dieta tymczasowa.

Całodzienne żywienie oparte jest na czterech pełnowartościowych posiłkach:
śniadanie, drugie śniadanie, obiad i kolacja.

W diecie tej 15-20% energii pochodzi z białka, 25-30% z tłuszczów i około 50-60% stanowią węglowodany.

Propozycja dla osób, których zapotrzebowanie kaloryczne jest minimalne. Dieta jest również dedykowana dla osób, które prowadzą siedzący tryb życia, a sama aktywność jest minimalna. 

Dzięki tej diecie zmieniamy swoje nawyki żywieniowe, zapewniając organizmowi duży ryb, warzyw i nabiału. Przekonamy się, iż to wszystko, co nam potrzebne, aby czuć się dobrze. Naszemu organizmowi zapewnimy pełną paletę witamin, a także niezbędnych wartości odżywczych. 

W diecie tej 20% energii pochodzi z białka, 30% z tłuszczów i około 50% stanowią węglowodany.

Dieta 1500 kcal składa się z pięciu posiłków, czyli śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Dieta wegetariańska składająca się z 1800 kcal to propozycja dla osób, które chcą przejść na vege, mając na uwadze swoje zdrowie, tryb życia oraz większe niż minimalne, zapotrzebowanie kaloryczne. To wariant dla osób, które codziennie wykazują sporą aktywność fizyczną, choćby tą zawodową i są bardzo zabiegane, przez co brak im czasu na samodzielne przygotowanie swojej diety. 

Wybierając dietę 1800 kcal zapewniamy organizmowi wartości odżywcze i witaminy zawarte w rybach, warzywach i nabiale, co w dłuższej perspektywie przyczyni się do poprawy wyglądu zewnętrznego oraz naszego stanu zdrowia. 

W diecie tej 20% energii pochodzi z białka, 30% z tłuszczów i około 50% stanowią węglowodany.

Dieta 1800 kcal składa się z pięciu posiłków, czyli śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Dieta 2100 kalorii może być pomocna w realizacji różnych potrzeb żywieniowych. W zależności od zapotrzebowania, może być stosowana w redukcji, utrzymaniu, a nawet zwiększeniu masy ciała.

Ten wariant to dobre rozwiązanie dla kobiet aktywnych fizycznie lub tych, które chcą w zdrowy sposób zwiększyć swoją masę ciała. W niektórych przypadkach może być stosowana również przez mężczyzn, prowadzących siedzący tryb życia, w celu utrzymania lub redukcji masy ciała.

Opcja 2100 kalorii jest też świetną propozycją dla osób, które osiągnęły już swoje cele dietetyczne dietą niskoenergetyczną i mogą, a nawet powinny, zwiększyć liczbę spożywanych kalorii, aby na stałe utrzymać osiągnięte cele, bez efektu jojo.

Dieta składa się z pięciu posiłków: śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

To wariant vege dla osób, które pomimo obowiązków w pracy i w domu, nie chcą odpuszczać aktywności fizycznych. Jak wiadomo, w diecie nie chodzi o głodzenie się, lecz o dostarczanie odpowiednio zbilansowanych składników, które są nam potrzebne do prawidłowego funkcjonowania. Wybierając dietę wegetariańską 2500 kcal uzyskujemy dostęp do wszystkich wartości odżywczych, które nasz organizm będzie domagać się po bieganiu, treningu na siłowni czy rowerowym maratonie. 

Jeśli większość dni jest pełen emocji, wyzwań oraz wysiłku fizycznego, a my nie mamy czasu na przygotowywanie posiłków, ten wariant jest jak najbardziej dla nas. Dzięki niemu dostarczymy sobie dietę o odpowiedniej wartości kalorycznej, która każdego dnia będzie czekać pod naszymi drzwiami.

W diecie tej 20% energii pochodzi z białka, 30% z tłuszczów i około 50% stanowią węglowodany.

Dieta 2500 kcal składa się z pięciu posiłków, czyli śniadania, drugiego śniadania, obiadu, podwieczorka i kolacji.

Jesteś zdecydowany?

A my już przygotowujemy się do dostawy 🙂

Poniżej przedstawiamy przykładowe menu dla diety wegetariańskiej

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
I śniadanie
Owsianka na mleku roślinnym z ananasem, żurawiną i kruszonką z orzechów włoskich 8
Rolada szpinakowa z twarożkiem chrzanowym i łososiem wędzonym z pomidorami koktajlowymi i papryką 4
Orzechowa granola z jogurtem kawowym z brzoskwinią7, 5, 11
Naleśniki z kremem czekoladowym z batatów z wiśniami 3, 7, 1
Jajecznica, pieczywo chrupkie i sałatka warzywna 10, 3, 7
II Śniadanie
Koktajl bomba witamin 9
Sałatka z bobem i truskawkami 10, 8
Śliwki z kardamonem pod owsianą kruszonką 5
Tabbouleh 1
Ciasteczka brownie z karmelem 3, 5
Obiad
Makaron z anchois 1, 4
Wege kotleciki z buraków 1, 3, 11
Shoarma wegetariańska z pieczonymi ziemniakami i sosem słodko-kwaśnym 6
Pomidorowy gulasz z ciecierzycą i kaszą jaglaną oraz brukselka 9
Łosoś w pomarańczach i żurawiną, kuskusem i warzywami na parze 4
Podwieczorek
Krem pomidorowy z bazylią i grzankami 9, 1
Budyń śmietankowy z musem malinowym 7
Krem z białych warzyw 7, 9
Sałatka bałkańska z borówkami i żurawinowym sosem 7, 8
Sałatka z fetą, arbuzem i szpinakiem 7
Kolacja
Tarta marchewkowa 10, 3, 7, 8
Cukiniowe placki z twarożkiem i pastą z suszonych pomidorów 3, 7
Wegańskie leczo z bruschettą 1
Pizza na spodzie z kalafiorowa 10, 3, 7
Kanapki z pastą z zielonego groszku i słonecznika z piklowaną papryką 10, 1

SPRAWDŹ INNE WARIANTY